Дамски обувки

Популярността на сайтовете за пазаруване расте

Пазаруване
Популярността на сайтовете за пазаруване расте все повече и те вече са неизменна част от шопинга за всяка изкушена от модата жена. Хайде с мен на пазар - с включения WI-FI на таблета!

От Веселина Маркова

Първият ми сблъсък с eBay ме върна в детството, когато за пръв път попаднах в мол в чужбина: всички марки от рекламите от списанията на едно място и толкова много избор. Клик тук, клик там и накрая не можех да реша какво искам, но бях сигурна в едно - искам по много и от всичко. Не ми трябваше много време, за да разбера, че eBay  в определен смисъл може да се приеме за един голям секънд хенд в частта си частни обяви (auctions), но и доста изгоден аутлет на някои от големите марки.

Не една и две мои приятелки получиха трайно позеленяване при вида на фантастичната ми блуза BGBG Maxazria за феноменалната сума от 0.99 паунда. Точно така 2,60 по курса на деня, доставката дойде 7 лева и то в отлично състояние. После късметът на начинаещия изчезна и почнах да правя и лоши сделки, но страстта ми към пазаруването онлайн остана. Офлайн също - защото какво може да се сравнява с обиколка по магазините в търсене на точната дреха? После дойде ред на asos, който посещавах по-често от google.com. Дрехите им са на не-дизайнерски цени, но пък идеални за жена като мен, която обича дрехите й да носят известни етикети. Не заради самите марки толкова, колкото заради качеството и стила, който носят. Пакетите от сайта и досега летят с експресни доставки от Острова до София, а покрай една моя приятелка открих и светая светих на фешън маниаците, улица Монтенаполеоне на интернет - net-a-porter.com. Когато ми е тъпо, понякога отивам просто да си повися и да разгледам какво има там. Отворено е денонощно и когато ме сърби кредитната карта, винаги се отнасям добре с нея - в замяна на цифричките, които въвеждам, получавам красиви кутии с още по-красиво съдържание, което както се шегуват всички болни от любов към скъпите модни фръцни, "ще оставя на дъщеря си", но докато родя наследничка в розово, смятам аз да им се порадвам.

Пазаруването онлайн ми дава цялото време и свобода на света, за да сравнявам продуктите и цените им. Пък и понякога се натъквам на сделки, които са трудни в реалния свят - затова и пазарувам така, особено ако търся сериозно падане в цената. Вярно е, че понякога някои неща просто е по-добре да се видят и докоснат на живо. Много марки са с различна номерация и съм получавала M, който ми е стоял като палатка, и такъв, в който не може да се влезе и котката на сестра ми. За съжаление, понеже съм в България, връщането на чужд сайт, макар и разрешено, ми е голямо усилие, така че се опитвам да препродам на приятелка или го пускам в prodavalnik. Близките ми не могат да разберат защо ми е да купувам онлайн, когато има "същите" дрехи и в магазините - но това не е така! Първо, избирам такива, каквито няма като тук, пък и остава удоволствието да съм уникална в света около мен. Разправията е голяма обаче - поръчването, чакането (винаги е като малка Коледа, преди да отворя пакета), рискът дали ще ми стане и дали ще ми хареса толкова на живо, колкото и на монитора. Но си струва, според мен!

http://www.cosmopolitan.bg

Author

Written by Industry

Индустрия онлайн - Промышленность России и Болгарии.

0 коммент.: